Handelsbetingelser

Vores handelsbetingelser opdateres kontinuerligt og er gældende for alle køb hos Vinduesgrossisten A/S.

 

Websitet ejes og publiceres af

 

Vinduesgrossisten A/S
CVR: 35143637
Mosevangen 4
9230 Svenstrup J
E-mail: [email protected]
Tlf.  72 62 90 40

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 14.11.2022

 

Bemærk

 Vi kan tilbyde levering til adresser i Danmark - dog ikke til Grønland og Færøerne.

Bestilling

De varer, som du ønsker at købe hos vinduesgrossisten.dk, bliver lagt i indkøbskurven, når du klikker på ”Læg i kurv” ud for de pågældende varer. Hvis du ønsker at se, hvad du har lagt i indkøbskurven samt prisen på varerne, kan du altid klikke på indkøbskurven i øverste højre hjørne.

 

Når du er færdig med dine indkøb, skal du klikke på “Gå til levering”, hvorefter du bedes angive din leveringsadresse. Det er også på denne side, at du skal acceptere vores handelsbetingelser. Hvis du har en kommentar til din ordre, bedes du skrive denne i kommentarfeltet på samme side.

 

Når ovenstående er udfyldt, klikker du dig videre til betalingssiden. Her kan du afgive din endelige bestilling og gennemføre betalingen. Det er muligt at afbryde købet helt frem til dette modul, hvor du gennemfører betalingen.


BEMÆRK: Hvis en pris er åbenlyst forkert, og du rimeligvis burde havde opdaget dette, er vi ikke forpligtet til at levere det pågældende produkt til den forkerte pris.

Bestil online Bestil online

Betaling

Kort: Betaling for varer indkøbt på Vinduesgrossisten.dk sker kontant i DKK ved brug af Dankort, Visa/Dankort eller MasterCard. Vi opkræver ikke gebyrer på private kort.
Vi trækker beløbet på betalingskortet 30 dage efter bestilling.

Bankoverførsel: Ønsker du at betale med bankoverførsel, forudbetales det fulde beløb før produktionsstart. Når du bestiller på vores hjemmeside, vil du modtage en ordrebekræftelse samt en mail med betalingsinformation.

Når betalingen er registreret, sættes ordren i gang i vores produktion.

Bemærk: Leveringstiden beregnes ud fra tidspunkt for modtagelse af betaling. Ved bankoverførsel er du ikke dækket af indsigelsesordningen.

 

Enhver form for pengeoverførsel til Vinduesgrossisten gennem hjemmesiden Vinduesgrossisten.dk foregår via en sikker krypteret forbindelse. Alle oplysninger sendes krypteret. Dette kan ses i browserens statuslinje, hvor et lukket låseikon vises.
Betaling med betalingskort eller kreditkort foregår via Quickpay, og derfor opfylder vores betalingssystem yderst strenge krav til sikkerheden. Ved betalingsmodulet indtastes betalingskortoplysninger: Kortnummer, udløbsdato og kontrolcifre.

Vinduesgrossisten gemmer ikke dine betalingskortoplysninger. 

Hvis du i tidsrummet mellem bestilling og 30 dage frem får nyt betalingskort og dermed nye kortoplysninger, eller hvis der på anden vis forekommer ændringer i dine kortoplysninger, således at beløbet ikke vil kunne hæves i henhold til de oplysninger, som gjaldt ved bestilling, er du forpligtet til at meddele Vinduesgrossisten dette med det samme. Ved denne lejlighed er du forpligtet til at aftale, hvorledes du inden leveringen af de bestilte varer skal betale.

Hvis det ikke er muligt at hæve betalingen på den konto i henhold til de kortoplysninger, du har givet i forbindelse med din ordre, og såfremt du ikke inden leveringstidspunktet på anden vis har betalt, er Vinduesgrossisten berettiget til, at kræve købsaftalen gennemført som aftalt.
Derudover vil Vinduesgrossisten kunne kræve erstatning for sit tab, der bliver en følge af din misligholdelse med betalingen.

 


Visa/Mastercard
: Det fulde beløb (100%) kan blive reserveret på dit kort, alt efter aftalen mellem din kortudsteder og din bank, men vi hæver ikke beløbet før 30 dage efter bestilling.

 

SparXpres: I samarbejde med Sparxpres tilbyder vi delbetaling. Læs mere om SparXpres her

 

Det er ikke muligt at få lavet en faktura uden moms, da vi kun leverer i Danmark. 

Betaling Betaling

Ordrebekræftelse

Når du har afgivet din bestilling, bliver en ordrebekræftelse fremsendt til dig via e-mail. Denne ordrebekræftelse bliver sendt til den e-mailadresse, som du har oplyst ved afgivelsen af din ordre.

 

Ordrebekræftelsen indeholder

  • Købers navn
  • Sælgers navn og adresse
  • Optegnelse over de bestilte varer samt disses pris i DKK inkl. moms
  • Bekræftelse af det totalbeløb, som køber skal betale, med udspecificering af eventuelle gebyrer og fragtomkostninger
  • Dokumentation for, om betalingen er sket med betalingskort
  • Købsdato (transaktionsdato)
  • Forventet leveringstidspunkt
  • Leveringsadresse i Danmark
  • Ordrenummer
  • Transaktionsvaluta
  • Vinduesgrossistens handelsbetingelser
OrdrebekræftelseOrdrebekræftelse

Produktændringer og forbehold

De i webshoppen anførte mål er altid angivet som produkternes udvendige karmmål og gengives som bredde x højde. Produkterne udføres i almindelig god kvalitet.

 

Vinduesgrossisten udvikler løbende sine produkter. Derfor forbeholder vi os retten til – til enhver tid og uden varsel – at ændre design og udformning af vores produkter samt at ændre materialevalg. Bestilte varer vil altid blive udført i henhold til de til enhver tid gældende standarder for Vinduesgrossistens produktion på bestillingstidspunktet. Således er varer, der bestilles på forskellige tidspunkter, ikke nødvendigvis udført efter samme direktiver og er dermed ikke nødvendigvis ens. Har du tidligere bestilt hos os og ønsker lighed mellem ordrene, bedes du derfor sende en e-mail til [email protected] inden rettefristen udløber.

Produktændringer Produktændringer

Fortrydelsesret

Som privatperson (forbruger) har man normalt 14 dages fortrydelsesret ved køb af varer online. I nærværende handelsbetingelser fraviges dette udgangspunkt af følgende årsag:

 

Hos Vinduesgrossisten er alle produkter, der bestilles, specialfremstillet på baggrund af købers individuelle behov og ønsker og kan dermed ikke fortrydes. Produkterne fremstilles således i henhold til de af køber angivne specialmål og specifikationer. Til gavn for køber har Vinduesgrossisten oprettet et fuldautomatisk og højteknologisk ordresystem og produktionssystem, der sikrer den kortest mulige leveringstid samt den billigst mulige produktionsgang. Dette system sikrer, at produktionen af de bestilte varer påbegyndes automatisk og umiddelbart efter, at du har afgivet din ordre, og betalingen er gennemført. Af ovennævnte hensyn accepterer købere af varer hos Vinduesgrossisten, at fortrydelsesretten er begrænset. Hvis du har ændringer til en ordre, skal dette gøres indenfor 24 timer efter din bestilling er gennemført. Efter 24 timer bliver status ændret til ’sendt til fabrik’ og det er ikke længere muligt at ændre på ordren. 

 

Rettefrist og ændring af ordre

Din ordre kan ændres i vores selvbetjeningsfunktion i 24 timer efter bestillingen er gennemført, du kan tilføje eller fjerne elementer. Dog er det ikke muligt at annullere din ordre i selvbetjeningsfunktion. Ønsker du at ændre din ordre inden for ovenstående tidsfrist bedes du læse nærmere i vores guide om 24 timers rettefrist. Du vil modtage en ordrebekræftelse på ændringen og når rettefristen er udløbet, modtager du en opdateret ordrebekræftelse på det bestilte.
Der vil herefter ikke være mulighed for yderligere ændringer. Mulige yderligere ændringer kan forsøges via [email protected] men koster minimum 1500 kr. og det kræver at ændringen kan godkendes af Vinduesgrossisten/produktionen ud fra, hvor langt ordren er nået i produktionen.

 

OBS: Har du betalt med Sparxpres, er det ikke muligt at fortage ændringer via webshoppen. I dette tilfælde bedes du sende os en mail til [email protected] med dine ændringer senest 24 timer efter bestilling.

Fortrydelsesret Fortrydelsesret

Priser

På Vinduesgrossisten.dk er alle priser angivet i DKK (danske kroner) inklusiv moms, men eksklusiv fragtomkostninger. Først når du er gået videre til indkøbskurven, vil du kunne se prisen inklusiv fragt. Vinduesgrossisten er til enhver tid berettiget til uden varsel at ændre sine priser. De priser, der gælder for køber, er de priser, der er oplyst på bestillingstidspunktet. Priserne er dagspriser.

 

Alle aftaler indgås på dansk, når du handler med Vinduesgrossisten. Du kan rekvirere en kopi af din ordrebekræftelse ved at logge ind på vores hjemmeside eller ved at sende en forespørgsel til: [email protected].

 

Diverse tillæg

  • Tillæg for ændring af adresse når der er 2 uger eller mindre til forventet leveringsuge, er prisen 500 kr.
  • Ved udskydelse af leveringsdagen efter afsendelse er der et gebyr på 500 kr i håndtering samt 35 kr pr dag for opbevaring på DSV lagerhotel.
Priser Priser

Levering

De på Vinduesgrossisten.dk indkøbte varer sendes med vores transportør til den i ordrebekræftelsen angivne leveringsadresse, dog kun til kantsten. Levering sker typisk på hverdage mellem kl. 8.00 og 17.00. Vi anbefaler, at køber er til stede på leveringstidspunktet. 

 

Det er købers ansvar, at en fuldt læsset lastbil i den nødvendige størrelse kan køre frem til den anviste adresse på leveringsdagen. Ved tvivlsspørgsmål, læs mere her. Hvis det ikke er muligt at køre helt frem til leveringsadressen, og køber ikke accepterer aflæsning så tæt på leveringsadressen, som det er muligt, returneres ordren til terminalen. Genlevering vil ske for købers regning. Levering anses som fuldbragt, når de købte varer er aflæsset ved kantstenen på leveringsadressen eller umiddelbart uden for leveringsadressen, uanset om køber er til stede på leveringstidspunktet. Ordrer leveres altid til kantsten. Det sker for at undgå at skade købers indkørsel, da den normalt ikke er bygget til tunge lastbiler. Transportøren kan ikke benytte palleløfter op over kantstenen, da der er risiko for, at varerne vælter, så der sker materiel skade.


Ved levering i kolonihaver/haveforeninger kan der ikke leveres med kran/truckbil til adressen. Levering med kranbil er ikke muligt. Levering med truckbil er muligt frem til nærmeste p-plads.

 

Virksomheden bærer risikoen for varen, hvis den forsvinder eller bliver beskadiget inden leveringen. Kunden bærer risikoen for varen, efter den er blevet leveret.

Skader eller tyveri efter levering, vil derfor være en sag udelukkende mellem kundens forsikringsselskab og kunden.

 

Vi leverer ikke til udlandet. Vi kan tilbyde levering til alle adresser i Danmark, herefter er det for kundens egen omkostning/risiko/aftale at sende videre. Der er ikke garanti på elementer monteret i udlandet.

LeveringLevering

Leveringstidspunkt

Levering sker i overensstemmelse med, hvad der er anført i ordrebekræftelsen. Alle Vinduesgrossistens produkter fabrikeres specielt til dig efter de mål, du har angivet. Derfor er tidspunktet for levering altid kun omtrentligt. Ca. 2-3 dage før levering vil du få flere detaljer omkring leveringstidspunktet. 

 

I alle tilfælde kan køber maksimalt kræve skadeserstatning tilsvarende den købte vares værdi.

 

Vi bestræber os på at levere indenfor den angivne tidsfrist, men der kan forekomme forsinkelser. Skulle dette opstå får du selvfølgelig information herom hurtigst muligt. Forbehold: Forsinkelse, der skyldes force majeure, kan ikke påberåbes af køber.

Leveringstidspunkt betingelser Leveringstidspunkt betingelser

Leveringsomkostninger

Ved forsendelser til Jylland samt brofaste øer skal leveringsomkostninger på 495 kr. tillægges ordren.

 

Ved forsendelser til ikke-brofaste øer med følgende postnumre : 3700-3790, 5960-5985, 6720, 7884, 8305 samt 9940,  må der påregnes øgede transporttider samt et leveringstillæg på 895 kr.

 

Ved levering til ikke-brofaste øer, som ikke er inkluderet i ovenstående postnumre, leveres ordren ved færgelejet, og køber står selv for levering til den endelige adresse. Hvis levering til købers adresse skal varetages af Vinduesgrossisten, bliver dette faktureret til køber.

 

For levering til postnummer 4736 Karrebæksminde gælder, at vi ikke kan levere på Enø på grund af frihøjden på broen. Leveringsadressen på ordren kan derfor ikke anføres med levering på Enø.

 

Vi henleder iøvrigt opmærksomheden på, at ved køb af elementer med en længde eller bredde fra 2,65 m og derover vil levering ske med truck-lastbil. Prisen for dette fremgår i indkøbskurven.

Betingelser leveringspriser Betingelser leveringspriser

Fragtskader, andre skader og leveringsfejl

Inden køber kvitterer for modtagelse, bedes køber ved levering kontrollere produkterne for fragtskader. Køber bedes således kontrollere, om emballagen er brudt, eller om der er andet, der indikerer skader. Slutteligt skal det bestilte antal enheder svare til det leverede.

 

Ved skade bedes du modtage ordren med konkret forbehold på fragtbrevet, og du bedes oprette en reklamation på hjemmesiden indenfor 24 timer. Bemærk at vi anbefaler, at du modtager ordren på trods af skade. Husk at underskrive fragtbrevet med anmærkninger om skader, da det letter bevisbyrden.

Bemærk, du bedes vente med at montere dit nye element/elementer, indtil du har fået svar på din reklamation.

Fejl og mangler der måtte opstå efterfølgende reklameres hurtigst muligt.

Betingelser fragtskader Betingelser fragtskader

Fejl og mangler

Efter ordren er leveret på din adresse bedes du gennemgå den grundigt for fejl og mangler. Gennemgå ordren i henhold til din ordrebekræftelse og tjek at alt er som bestilt.

 

Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved din ordre, bedes du oprette en reklamation på dette senest 8 dage efter, din ordre er blevet leveret.

 

Billeder af fejl/mangler tages inden montering ellers kan du risikere at din reklamationsret påvirkes. Bemærk, du bedes vente med at montere dit nye element/elementer, indtil du har fået svar på din reklamation.

Fejl og mangler Fejl og mangler

Reklamation og Garanti

Købelovens mangelsregler gælder for varekøb. 

Forbruger kan gøre mangelbeføjelser gældende (reklamere) i henhold til gældende dansk lovgivning, hvis en købt vare mod forventning er behæftet med en fejl eller mangel. Som køber hos Vinduesgrossisten.dk har du derfor minimum 24 måneders reklamationsret. Vi tilbyder dog 10 års garanti på alle vinduer og døre. Du kan læse vores garantibetingelser her. Bemærk: Vi har desværre ikke mulighed for at sælge vores varer til udlandet, herunder også Grønland og Færøerne. Vores garanti omfatter ikke produkter, der monteres i udlandet, herunder også Grønland og Færøerne.

 

At reklamationen er berettiget er naturligvis et krav. Manglen må ikke være opstået som følge af fejlagtig brug eller fejlagtig montering af produktet eller anden skadeforvoldende praksis. Alle reklamationer bedes foretages via vores serviceformular. Husk at vedhæfte billeddokumentation for skaden.

 

Transportskader bedes anmeldes senest 24 timer efter, at køber har modtaget sin ordre. Dette af hensyn til din mulighed for at bevise, at der er tale om en transportskade og ikke en skade sket i din varetægt. Bemærk: Køber skal vente med at montere produktet, indtil han eller hun har fået svar på sin reklamation.

 

Fejl eller mangler, der efterfølgende inden for den almindelige reklamationsperiode måtte opstå, bedes hurtigst muligt anmeldes via førnævnte serviceformular på Vinduesgrossisten.dk. Vinduesgrossisten er i alle tilfælde berettiget til inden for rimelig tid at afhjælpe skaden, foretage ombytning eller tage de pågældende varer retur. Vinduesgrossisten kan ved berettiget reklamation agere ved at udbedre skaden på element, eller erstatte med ny vare eller give dekort på produktet. 

Er reklamationen berettiget, og Vinduesgrossisten har valgt en om-levering af en ikke monteret vare, så afhenter vi varen - husk at elementet/elementerne skal være emballeret som du fik dem. 

 

Den visuelle kvalitet på vinduer og døre bedømmes på 3 meters afstand og aldrig i direkte sollys og generelt må det accepteres at vinduer og yderdøre er et industriprodukt, som er beregnet til bygninger.

 

Bemærk ved indadgående døre

Når du skal vælge åbningsretning på din facadedør, er det af stor vigtighed at kontrollere, om døren kan risikere at blive udsat for ekstreme vejrforhold, f.eks. om den skal have åbningsretning, hvor den er udsat for voldsomme påvirkninger uden læforhold. Konstruktionsmæssigt kan indadgående døre nemlig ikke sikres 100 % mod vandindtrængning ved ekstreme vejrforhold som eksempelvis slagregn. For at sikre optimal lukketæthed skal 3-punktslåsen være aktiveret. Der ydes således ikke garanti mod vandindtrængning på baggrund af ovenstående forhold.

 

Bemærk ved opdeling inde i glasset bag sprossen

Ved ruder med pyntesprosser kan man i visse tilfælde opleve klaprende sprosser. Dør der smækker, trykbølger fra lastbil, tog, godstog, skydebaner m.m. Vi gør opmærksom på, at disse forhold ikke er reklamationsberettigede.

 

Bemærk ved indvendige vinduer (New Yorker vinduer)

Indvendige vinduer er konstrueret til indvendige vægge, og tåler derfor ikke regn eller høj fugtighed. Monteres indvendige vinduer i ydervægge bortfalder garantien. New Yorker elementet er til montering i væg, men egner sig også til at stå med fri gavl, hvis man dækker gavlen med en plade eller stolpe.


Bemærk ved Yale Doorman

Garantiperioden for Yale Doorman er 2 år. 

Vær opmærksom på, at produktgarantien kun gælder produktionsfejl og ikke fejl, der er opstået som følge af fx montagefejl af dør eller misligholdelse. Vinduesgrossisten A/S eller Yale kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle tab grundet, at Yale Doorman ikke fungerer. Uanset om det er direkte eller indirekte følgeskader.

Vinduesgrossisten A/S tester døren og håndtagets funktioner inden døren afsendes fra fabrikken. 

For opsætning af brugerkoder, download af apps og andre funktioner henvises til brugsanvisninger, videoer og andet materiale på https://yalehome.se/dk/.  Vinduesgrossisten A/S kan ikke gøres ansvarlig for funktionaliteten af tredjeparts app´s og yder ikke support vedrørende tilknyttede apps, opsætning, Wifi, Bluetooth, software eller anden support på Yale doorman. 

Reklamation og garanti Reklamation og garanti

Montering

Vi forsøger altid at overholde den forventede leveringstid, men skulle der mod forventning opstå forhold som medfører forsinkelse, orienterer vi dig herom så tidligt som muligt. Forsinkelser kan dog opstå helt frem til leveringsdagen. Skal du booke montagehjælp eller lignende, er det derfor en god idé, at du sikrer dig, at tidspunktet herfor kan flyttes. For montagevejledning læs mere her.


Det er muligt at montere Vinduesgrossistens produkter på flere forskellige måder. Flere forhold spiller ind, når det gælder den korrekte montering, herunder dit specifikke hus’ konstruktion. Derfor er vores monteringsvejledning kun vejledende.

Montering vinduer Montering vinduer

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte [email protected]

 

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

 

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

 

Når du handler på en e-mærket webshop, kan du gratis få behandlet din sag - uanset beløbets størrelse. Læs mere her.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens klageportal her - http://ec.europa.eu/odr 

 

Klagemuligheder Klagemuligheder

Behandling af personoplysninger /Persondatapolitik

Hos Vinduesgrossisten lægger vi vægt på at værne om privatlivets fred. Kun i begrænset omfang anvendes de personlige oplysninger (navn, adresse, e-mailadresse og telefonnummer), som du afgiver ved din bestilling. Disse oplysninger anvendes udelukkende i det omfang, dette er nødvendigt for gennemførslen og levering af købet, og oplysningerne videregives ikke til tredjemand.

Personoplysningerne registreres hos Vinduesgrossisten A/S og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne, og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.

Vores omgang med personlige oplysninger sker i henhold til gældende persondatabeskyttelseslovgivning, og i den forbindelse er Vinduesgrossisten / Skanva Group A/S (jf. nærmere selskabsoplysninger) dataansvarlig og databehandler.

Alle servere, som benyttes til lagring af personlige oplysninger afgivet ved ordrebestilling, er placeret sikret og centralt i Vinduesgrossisten-koncernen eller hos Vinduesgrossisten-koncernens IT-partner. Data til brug for betalingsgennemførelse beror hos Vinduesgrossistens betalingsudbyder. Kunder hos Vinduesgrossisten er til enhver tid berettiget til at få oplyst, hvilke personlige oplysninger vi har registreret. Du kan endvidere kræve oplysningerne slettet, når købet er gennemført, hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi indhentede dem til. Dette gøres ved at rette henvendelse til Vinduesgrossisten, jf. ovennævnte kontaktdata.

Personoplysningerne registreres hos Vinduesgrossisten A/S (Skanva Group A/S) og opbevares i fem år, hvorefter de slettes.
Det er derfor muligt at kontakte os hvis et forsøg på at placere en ordre hos os mislykkes, og bede os om at genskabe den tabte indkøbskurv ved at oprette det forsøgte køb under en brugerprofil.  Ved at kontakte os omkring at genskabe en tabt indkøbskurv accepteres derfor at man oprettes som bruger. Ønskes brugeren slettet igen sendes en mail til [email protected] fra den e-mailadresse som ønskes slettet. 

Markedsføring
For at kunne opfylde kontrakten med dig videresender vi navn, adresse og mail til relevant tredjemand.
I relation til dig kan det være IT samarbejdspartnere, transportører, betalingsudbydere, reklamebureauer, service partnere. Andre eksterne samarbejdspartnere som fx. Trustpilot, Pinterest, Google og Meta.
Derudover kan dine oplysninger blive betroet til vores leverandører.
Personoplysninger kan videregives til tredjeparter i videre omfang, f.eks. hvis dette er påkrævet i medfør af ufravigelige lovkrav eller myndighedskrav eller ved videregivelse til politi, domstole, advokat og revisor.


Invitation til brugeranmeldelse
Ved køb på vinduesgrossisten.dk videregiver vi oplysninger om navn og e-mail til virksomheder, der foretager tilfredshedsundersøgelser og anmeldelser, pt. Trustpilot. Disse virksomheder kan på vores vegne sende en invitation til at bedømme os på deres hjemmeside. Formålet er, at du som kunde kan dele din vurdering og anmeldelse overfor andre forbrugere, og at vi kan forbedre vores service og produkter. Da det er en del af handelsbetingelserne, benytter vi "opfyldelse af kontrakt/aftale" jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b. Du er ikke forpligtet til at foretage en anmeldelse, men vælger du at gøre det, bliver Trustpilot dataansvarlig for de afgivne oplysninger.

Når der indsamles personoplysninger via Vinduesgrossisten.dk, garanterer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke. Du er således præcist informeret om, hvilke oplysninger der indsamles og hvorfor.  

Direktøren for og medarbejderne hos Vinduesgrossisten har adgang til de oplysninger, der er registreret om dig.

Kundeoplysninger opbevares ikke krypteret. Kundeoplysninger transmitteres ikke krypteret.

Den dataansvarlige på vinduesgrossisten.dk er Lasse Buhl Nielsen.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.

Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: [email protected].

Personoplysninger Personoplysninger